Pedagogiskt nyhetsbrev

Håll dig uppdaterad och prenumerera på det Pedagogiska nyhetsbrevet!

I det Pedagogiska nyhetsbrevet från Västernorrlands museum får du aktuell information om de varierande lärresurser vi erbjuder för att lärare ska kunna levandegöra, variera och designa sin undervisning.

Du får också ta del av:

• erbjudanden om digitala visningar och releaser av nya utställningar.
  • senaste nytt av de digitala lärresurser vi utvecklar och erbjuder.
  • undervisningsrelaterad forskning vad gäller hur museet kan användas som en didaktisk resurs i din undervisning.
  • erbjudanden om fortbildning för lärare.

Prenumerera på nyhetsbrevet

Läs tidigare nyhetsbrev

Du kan när som helst avregistrera dig från nyhetsbrevet genom att klicka på länken längst nere i nyhetsbrevet. Vi sparar ditt namn och e-postadress för utskick av nyhetsbrev. För mer information om museets integritetspolicy, läs mer här: https://vnmuseum.se/om-museet/integritetspolicy/

Museet använder tjänsten MailChimp för nyhetsbrev. Dina personuppgifter hanteras därför också via MailChimp. Integritetspolicy.