När: Tisdag 2 april kl. 12.00 – 13.00
Var: Zoom

Denna gång kör vi lunchföredrag för alla er som vill arrangera aktiviteter för att locka fler besökare. Du kanske drömmer om att ordna guidade kajakturer, yoga på friluftsmuseet, historiska vandringar eller andra spännande upplevelser? Då ska du komma och lyssna på Marcus som delar med sig av sina erfarenheter och handfasta tips.

Ingen reser till oss bara för att bo och äta. Besökare söker unika upplevelser, inte minst regionens kulturarv! Marcus Eldh som drivit turismföretaget WildSweden i mer än 20 år kommer att prata om hur du kan utveckla upplevelser och paketera dem attraktivt, personligt och smart. Ta med en vän och kom!

Anmäl dig här

Plats: Zoom
Föreläsare: Marcus Eldh, WildSweden och Lägereldssällskapet.
Målgrupp: Kulturarvsaktörer, besöksnäring, kulturella och kreativa branscher.
Språk: Svenska

Foto: Marcus Westberg

Västernorrlands museum verkar för jämlik och långsiktig tillgång till kunskap och kulturarv och att stärka kulturarvets roll och betydelse för regional utveckling, ett attraktivt län och en levande landsbygd.