Tid: 21 november kl. 13.00–15.00
Plats: Entrén, Västernorrlands museum.

Är du företagare inom kulturella och kreativa branscherna i Västernorrland och vill utöka dina nätverk och knyta nya kontakter? Då är du varmt välkommen på nätverksträff på Västernorrlands museum.

Idén till en träff i Härnösand föddes under vårens Kulturarvsinkubator eftersom det finns ett behov hos kreatörer och företagare med kulturell och kreativ inriktning att fortsätta träffas lite mer i mitten av länet. Västernorrlands museum står till förfogande med lokal och kommer också att visa upp butiken vid denna träff samt bjuda på fika. Museet är öppet till 16.00 så mellan 15.00–16.00 finns möjlighet att gå runt på egen hand i butik eller utställningar.

Arrangörer är Västernorrlands museum och den ideella föreningen och branschnätverket High Coast Creative. Aktiviteten sker inom projektet Västernorrlands museum – Nod för kulturarvsturism och kulturella och kreativa näringar.

Välkommen att anmäla dig här. Vi ses!