Lördag 19/2 kl 13.00-13.30

Plats: Utställningshallen, 1 trappa upp, Västernorrlands museum.
Max antal: 15 personer.

Antikvarie Sandra Klingberg visar utställningen ”Att fånga en plats – berättelser från Västernorrland”.  Visningen tar ca 30 min. Max 15 personer. Samling i utställningshallen 1 tr upp. Ta chansen att ta del av utställningen innan den stänger 27/2!

Läs mer om utställningen >>

utställningshallen.

Tillgänglighet:

Hiss finns från entréplanet.

Handikapparkering finns 20 m från entrédörrarna.

MED ANLEDNING AV CORONA/COVID-19

Det är fortfarande pandemi så tänk på att visa hänsyn till varandra. Håll god handhygien, håll avstånd och besök oss inte om du har förkylningssymtom. Vi behöver vara en trygg miljö för alla besökare och medverkande.
På grund av rådande restriktioner avseende covid-19 så håller vi inga offentliga sammankomster eller tillställningar med fler än 50 deltagare inomhus. Sammankomster med fler än 20 personer sker på anvisade sittplatser med 1 meters avstånd per sällskap. Vi skyltar våra lokaler med antal personer som för vistas samtidigt per lokal.
Museet kontrollerar inte Covid-bevis eller har särskilda restriktioner inomhus, mer än uppmaningen om avstånd och hygien och att enbart besöka oss om man är symptomfri.