Lördag 5 juni kl 11.00-14.00.

Välkommen att botanisera bland plant och krukväxter, trädgård och hantverk. Vi ses på torget på Murberget friluftsmuseum. Tag med egna plantor eller kom ändå. Kanske hittar du något att byta till eller köpa för en billig penning.

Maxantal för hur många som får vistas på torget samtidigt. Reservation för att restriktionerna kan ändras. Inställt vid regn.

Begränsat med plats. Säljare måste föranmäla sig till Birgitta Grahn tel nr 070-352 08 75. Deltagaravgift 100 kr för de säljare som inte är medlemmar i föreningen.

Samt 50 kr om man vill låna bord.

olika sorters plantori krukor

Arr: Härnösands Trädgårdsodlareförening i samarbete med Västernorrlands museum.

Tänk på att det är Coronapandemi. Visa hänsyn, undvik trängsel, håll avstånd, god handhygien och undvik att närvara om du har förkylningssymptom.

Mer info

Härnösands Trädgårdsodlareförening har sedan 2002 skött om trädgården vid Prästgården på Murberget. Så här års är det extra mycket att göra med sådd och plantering.

Länk till föreningens hemsida: